Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: | - |
---|---|
Długość: | |
Wylot z: | - |
Przylot do: | - |
Zakwaterowanie: | - |
Wyżywienie: | - |
Organizator: | - |
Liczba osób: | - |
Cena za osobę: | - |
Cena łączna: | - |
Klimatyzacja
Internet
Nurkowanie
Sporty wodne
Tenis
Sport
Rowery i spacery
Basen odkryty
Dla rodzin z dziećmi
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Opis kontrahenta - Cala Rosa Club
Opis ogólny:
Rodzinny hotel Cala Rosa Club Hotel jest oddalony o ok. 700 m od piaszczystej/kamienistej/skalistej plaży (bezpłatny transfer na plażę). Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Stintino jest oddalone o około 2 km (Porto Torres około 25 km, Alghero około 50 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 2 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 700 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Parco Nazionale Asinara (ok. 14 km), Spiaggia La Pelosa (ok. 2 km), Spiaggia Ezzi Mannu (ok. 15 km), Grotte di Nettuno (ok. 56 km) oraz Spiaggia Le Saline. Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 47 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 50 km szpital. Lotnisko (AHO) położone jest ok. 48 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (CAG) jest oddalone o ok. 251 km.
Wyposażenie :
Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 10:00), lobby, klimatyzację oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi, w wyznaczonych miejscach. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje specjalnie dostosowane łazienki. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie. Za obsługę pokojową mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od czerwca do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i obiad lub kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: piłka nożna, tenis stołowy (za opłatą), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 100 m od hotelu) i siatkówka plażowa. W odległości ok. 700 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 18 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 7 - 14 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard JuniorSuite:
Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (za dopłatą), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Standard Pokój:
Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (za dopłatą), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Superior Pokój:
Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (za dopłatą), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (za opłatą), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną z kanałami lokalnymi oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
DOKONANIE REZERWACJI - Cala Rosa Club
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO I OPIEKI REZYDENTA - Cala Rosa Club
BRAK TRANSFERU
CENA ZAWIERA - Cala Rosa Club
CENA OFERTY Z DOJAZDEM WŁASNYM ZAWIERA :
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcjiUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- opieki rezydenta
- podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu
- ubezpieczenia
CENA Z PRZELOTEM ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.10:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- TRANSFERU LOTNISKO-HOTEL-LOTNISKO
- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie
- podatku turystycznego: dorośli: ok. 2-5 EUR/os./dzień dzieci do 12 lat: ok. 1-3 EUR/os.dzień płatny na miejscu w hotelu
- opieki rezydenta
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE - Cala Rosa Club
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE - Cala Rosa Club
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-TRANSFERU lotnisko-hotel-lotnisko
- lokalnego podatku (koszt od ok. 1,5- 3 EUR/osoba /doba w zależności od kategorii hotelu i lokalizacji, płatność na miejscu w recepcji).
- OPIEKI REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA
- MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
oraz
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
WAŻNE INFORMACJE - Cala Rosa Club
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak swanego "lunch box`u".
Plaże w Chorwacji są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 10 Euro/koszt parasola 5 Euro.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Doskonałe
909
Dobre
516
Średnie
193
Złe
77
Okropne
54
Opinie klientów