Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Wlochy,

Sardynia,

Isola Rossa

Hotel Marinedda Thalasso & Spa
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
93
Doskonale
463 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Widok na morze

Żeglarstwo

Basen podgrzewany

Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Hotelbeschreibung - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

W cichej lokalizacji panoramicznej nad Zatoką Asinara i z przepięknym widokiem na wybrzeże, czeka na Państwa nowoczesny hotel grupy Delphina Resorts & Hotels. Do szerokiej plaży jest zaledwie kilka set metrów, a także mała rybacka miejscowość Isola Rossa jest w zasięgu pieszym. Cały obiekt składa się z centralnego budynku głównego oraz mniejszych budynków w stylu bungalowów z przestronnymi pokojami gościnnymi w eleganckim, sardynko-medyteriańskim stylu z zapraszającym tarasem

W głównej restauracji mogą Państwo delektować się obfitymi bufetami z regionalną i śródziemnomorską kuchnią, w pozostałych restauracjach klasyczna obsługa stołowa z wyborem menu lub ekskluzywne menu degustacyjne. Oferta sportowa i rekreacyjna obejmuje między innymi dwa baseny oraz jedno z największych i najlepiej wyposażonych centrów wellness na wyspie z częściowo zadaszonymi basenami thalasso, łaźnią parową, sauną, siłownią i masażami. Młodsi goście mogą latem korzystać z miniklubu.

Z powodu szczególnego zaangażowania w zrównoważony rozwój, Delphina Hotels & Resorts od lat otrzymuje nagrodę „Europe's Leading Green Resort Award” i od 2021 roku uznawana jest za „World's Leading Green Independent Hotel Group”.

LOKALIZACJA (DANE PRZYBLIŻONE)

  • Lotnisko Olbia 80 km, lub Alghero 95 km
  • Port Porto Torres 60 km
  • Centrum Isola Rossa 1 km
  • Publiczna plaża 300-500 m od pokoi z bezpłatnymi usługami plażowymi w zależności od dostępności. W zarezerwowanej dla gości hotelowych strefie z barem, toaletami, prysznicem i przebieralniami usługi plażowe płatne na miejscu.
  • Zadaszony, niechroniony parking hotelowy
  • Stacje ładowania dla samochodów elektrycznych (22 kw)

UDOGODNIENIA

  • Recepcja 24h
  • WLAN w pokojach i w niektórych częściach wspólnych
  • 3 bary, jeden przy recepcji, jeden przy basenie słonej wody i snackbar na plaży
  • 2 baseny: basen słodkowodny przy budynku głównym z panoramicznymi tarasami, basen słonej wody w pobliżu plaży

GASTRONOMIA

  • Śniadanie w formie bufetu na panoramicznych tarasach przy basenie od 7:30 do 10:30.
  • Restauracje z kuchnią śródziemnomorską i regionalną: jedna z obsługą bufetową, jedna z obsługą stołową (19:30 - 21:30), pizzeria.
  • Restauracja A'la carte Tramonto z obsługą stołową za rezerwacją i dodatkową opłatą (20 - 22)
  • Kuchnia bezglutenowa na życzenie

SPORT I REKREACJA

  • Oświetlone korty tenisowe i boiska do piłki nożnej
  • Miniboisko do koszykówki
  • Strzelectwo
  • Padel
  • Siłownia
  • Szlaki turystyczne przy plaży
  • Muzyka na żywo przy basenie
  • Miniklub (3-8 lat, 10-22) z własnym basenem i restauracją bufetową
  • Junior Club (9 -12 lat, 9:30 - 12:30 i 15:30 - 18:30) z aktywnościami sportowymi

Za dodatkową opłatą (przez zewnętrznych dostawców)

  • Wypożyczalnia rowerów i skuterów
  • Kursy windsurfingu i nurkowania, żeglarstwo
  • Wypożyczalnia łodzi, kajaków i rowerów wodnych
  • Wycieczki

WELLNESS

Za dodatkową opłatą

  • 2500 m² centrum thalasso i spa Elicriso (wstęp od 14 roku życia tylko w towarzystwie rodziców lub z ich pisemną zgodą): półzadaszony, podgrzewany basen słonej wody z hydromasażem, 15 kabin do zabiegów thalasso, wielofunkcyjny basen thalasso z wodą morską, siłownia cardio, łaźnia parowa, 2 sauny, strefa relaksu, własna linia kosmetyków
  • Zabiegi kosmetyczne i wellness, masaże

ZAKWATEROWANIE

195 pokoi, oddzielne łóżka tylko na życzenie

Pokój jednoosobowy z częściowym widokiem na morze (EZN)

  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręcznik plażowy
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem i leżakiem lub krzesłem

Pokój dwuosobowy Classic (DZ) dla 2 dorosłych i 1 dziecka do 10 lat

  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

Pokój dwuosobowy Classic z widokiem na morze (DZM) dla 2 dorosłych i 1 dziecka do 10 lat

  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

Pokój dwuosobowy Superior (DS)

  • Sypialnia i część dzienna z rozkładaną sofą dla 1 dziecka do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

Pokój dwuosobowy Superior z częściowym widokiem na morze (DSN)

  • Sypialnia i część dzienna z fotelem do spania lub murowaną sofą dla 1 dziecka do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

Suite (S1)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem, oddzielny salon z rozkładaną sofą lub dwoma fotelami do spania dla dzieci do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

Suite z częściowym widokiem na morze (S1N)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem, oddzielny salon z rozkładaną sofą lub dwoma sofami do spania dla dzieci do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • WLAN
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za dodatkową opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras z stołem, dwoma leżakami lub dwoma krzesłami

INNE

  • Check-in od 15:30, check-out do 11:00
  • Karty kredytowe: akceptowane są główne karty kredytowe

ZWIERZĘTA

W tym obiekcie nie są akceptowane psy.

Hotel Marinedda Thalasso & SPA legt Wert auf nachhaltigen Tourismus! - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Tutaj dowiesz się na pierwszy rzut oka, dlaczego Hotel Marinedda Thalasso & SPA jest zrównoważonym obiektem i na czym skupia się jego zrównoważone zaangażowanie. Ocena punktowa naszego partnera FAIRWEG® pokazuje przejrzyście, w jakich obszarach Hotel Marinedda Thalasso & SPA jest szczególnie zaangażowany.

Hotel Marinedda Thalasso & SPA hat 2,3 von 5 erreichbaren Punkten im FAIRWEG® Nachhaltigkeits-Check erreicht und erzielt damit den FAIRWEG®-Status »SILBER« - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

W szczegółach Hotel Marinedda Thalasso & SPA uzyskuje następujące oceny w tematach zrównoważonego rozwoju: Przejrzystość 3 z 5 punktów • Zaangażowanie społeczne 2 z 5 punktów • Zarządzanie energią 4 z 5 punktów • Zarządzanie wodą 1 z 5 punktów • Zaangażowanie w ochronę środowiska 5 z 5 punktów • Unikanie plastiku 2 z 5 punktów • Zarządzanie odpadami 1 z 5 punktów • Zakupy lokalne 4 z 5 punktów • Kuchnia bio 0 z 5 punktów • Kuchnia wegetariańska i wegańska 0 z 5 punktów • Budowa i wyposażenie 5 z 5 punktów • uzyskane certyfikaty 0 z 5 punktów. Hotel Marinedda Thalasso & SPA szczególnie zwraca uwagę na następujące kryteria zrównoważonego rozwoju:

E-LADESTATION - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

W hotelu oferowana jest przynajmniej jedna stacja ładowania dla pojazdów elektrycznych.

ENERGIEEFFIZIENT - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel jest zbudowany w sposób energooszczędny lub podjął działania w celu zwiększenia efektywności i oszczędności energii.

FAHRRADVERLEIH - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel oferuje wypożyczalnię rowerów lub współpracuje z lokalną wypożyczalnią.

LOKALES ENGAGEMENT - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel wspiera lokalną gospodarkę i kulturę poprzez swoje działania.

MÜLLTRENNUNG - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

W częściach publicznych i/lub w pokojach dostępna jest możliwość segregacji odpadów.

NACHHALTIGE BAUWEISE - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Podczas budowy hotelu, w nowych budynkach i pracach remontowych stosowane są materiały zrównoważone. Ponadto jest on zbudowany i wyposażony w sposób energooszczędny.

NATURKOSMETIK - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

W pokojach i częściach publicznych oferowane są produkty pielęgnacyjne, których składniki pochodzą głównie z natury.

ÖKO-REINIGER - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Do sprzątania pokoi i części publicznych stosowane są ekologiczne środki czyszczące.

ÖKOSTROM - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel korzysta częściowo lub w 100% z energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł (słońce, wiatr, woda itp.).

PLASTIK-SENSIBEL - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel kwestionuje użycie plastiku. Użycie, szczególnie jednorazowego plastiku, jest ograniczone i w miarę możliwości unika się go.

WASSERSPARSAM - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Hotel dąży do jak najmniejszego zużycia wody i podjął odpowiednie działania w tym celu.

OLIMAR – Genau mein Urlaub! - Hotel Marinedda Thalasso & Spa

Bezproblemowe wakacje – Kompleksowa ochrona podróży z OLIMAR

Z OLIMAR podróżujesz bezpiecznie!

  • Ubezpieczenie: Nasz partner HanseMerkur Reiseversicherung oferuje różne dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe. Można je zarezerwować w biurze podróży lub w centrum obsługi OLIMAR
  • Certyfikat zabezpieczenia: OLIMAR zabezpiecza płatność za podróż w przypadku wycieczek zorganizowanych (nie dotyczy tylko hotelu, tylko wynajmu samochodu, tylko lotu)

Autentyczne podróże z ekspertem „6 kluczowych elementów dla Twojej podróży”

  • 1. Jakość OLIMAR: Wszystkie hotele, zakwaterowania oraz wycieczki i podróże doświadczalne zostały przez nas osobiście wyselekcjonowane
  • 2. Wiedza OLIMAR: Od 1972 roku numer 1 w Portugalii. W naszych miejscach docelowych znamy się doskonale
  • 3. Doradztwo OLIMAR: Kompetentne i przyjazne centrum obsługi, a także 9.000 biur podróży
  • 4. Serwis OLIMAR: Z bezpośrednim transferem do hotelu oraz usługą concierge dla indywidualnych życzeń podróżnych
  • 5. Elastyczność OLIMAR: Wszystko jest kombinowalne i również można rezerwować indywidualnie
  • 6. Zrównoważony rozwój OLIMAR: Jesteśmy świadomi naszej społecznej, politycznej i ekologicznej odpowiedzialności. Od 2016 roku jesteśmy certyfikowani przez TourCert

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2025
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 2041 opinii podróżnych
Doskonałe
1519
Dobre
390
Średnie
100
Złe
22
Okropne
10
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v