Circa-39-Hotel

Circa-39-Hotel
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Klimatyzacja

Internet

Dla niepełnosprawnych

Golf

Blisko lotniska

Rowery i spacery

Basen odkryty

Fitness

Region nadmorski

Parking

Darmowe Wifi

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

POŁOŻENIE - Circa-39-Hotel

Hotel usytuowany jest przy 3900 Collins Avenue, zaledwie krok od tętniącej życiem dzielnicy Mid-Beach. W sąsiedztwie liczne lokale, wypożyczalnie rowerów i dostęp do South Beach, Art Deco District oraz dojazdy do dzielnic jak Wynwood, Brickell czy Design District. Lotnisko Miami (MIA) oddalone jest o ok. 10 km, ok. 3km od centrum handlowego.

PLAŻA - Circa-39-Hotel

Piaszczysta i szeroka plaża oddalona jest o ok 1 km od hotelu. Obiekt oferuje dostęp do prywatnego beach clubu po drugiej stronie Collins Ave - wliczone dwa leżaki, parasol i ręczniki na pokój (w ramach resort fee). Sprzęt plażowy i ratownicy dostępni na miejscu, dodatkowe parasole i obsługa beach service za dopłatą .

HOTEL - Circa-39-Hotel

Circa39 to 4-gwiazdkowy, designerski butikowy hotel z 97 pokojami, łączący oryginalne detale Art Deco z nowoczesnym stylem i lokalną energią - luźny, eklektyczny klimat, wyczuty dobór kolorów i dekoracji. Hotel przyciąga poszukiwaczy autentycznych doświadczeń - od lounge'ów w ogrodowym WunderGarden", przez rumowe koktajle w ukrytym WunderBarze, po Tiki Fish N Burgers z tropical vibe'em i rajskimi burgerami. Obsługa wyróżnia się serdecznością, elastycznością i lokalnym know-how - pomagając odkrywać Miami poza utartymi szlakami .

DO DYSPOZYCJI GOŚCI - Circa-39-Hotel

Recepcja 24h, lobby z barem, ogród wewnętrzny, Wi-Fi w całym obiekcie, usługi pralni i prasowania, centrum biznesowe, parking (sąsiedni, płatny), wypożyczalnia rowerów (1h w cenie), meeting room. Obiekt jest przyjazny osobom niepełnosprawnym i częściowo pet-friendly.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA - Circa-39-Hotel

Basen czynny od 7do 22, strefa relaksu przy lounge i barze, centrum fitness, siatkówka plażowa i sporty wodne dostępne na plaży zewnętrznie (wypożyczalnia), poranne sesje jogi i rumowe party w ogrodzie, wieczorne dźwięki live DJ-a w WunderBarze, a także eventy prywatne w WunderGarden.

ZAKWATEROWANIE - Circa-39-Hotel

97 klimatyzowanych pokoi na 3 piętrach o minimalnej powierzchni ok 19 m2, w kategoriach: Standard King/Queen, Deluxe z widokiem na basen lub morze, oraz 1-sypialniane apartamenty. Wnętrza wyposażone w minibar, ekspres do kawy, telewizor, sejf, muzyczny budzik. Łazienki z suszarką, szlafrokiem i bezpłatnymi kosmetykami.

WYŻYWIENIE - Circa-39-Hotel

Tiki Fish N Burgers - przy plaży, serwuje burgery, owoce morza i koktajle, tropikalna przestrzeń na lunch i kolację . WunderBar - bar koktajlowy pośrodku ogrodu, z szerokim wyborem rumów (ponad 80 rodzajów), idealny na wieczorny relaks i happy hours.Dodatkowo w hotelu dostępny jest room service, który serwuje posiłki od 7.00 do 21.00

INFORMACJE DODATKOWE - Circa-39-Hotel

https://tiny.pl/mshrp_vy

WARUNKI WJAZDOWE - Circa-39-Hotel

Paszport biometryczny Wymagane jest posiadanie ważnego paszportu elektronicznego z chipem (tzw. e-paszport), który jest niezbędny do ubiegania się o autoryzację ESTA . Ważność paszportu musi obejmować cały okres pobytu w Stanach Zjednoczonych. Autoryzacja ESTA Przed wyjazdem należy uzyskać zgodę na podróż w systemie ESTA (Electronic System for Travel Authorization). Wniosek składa się online na oficjalnej stronie https://esta.cbp.dhs.gov/  . Opłata za ESTA wynosi 21 USD i można ją zapłacić kartą lub Paypalem, a decyzja jest zazwyczaj podejmowana w ciągu 72 godzin . Procedura jest prosta i szybka. Wystarczy podać dane osobowe, informacje o paszporcie, plan podróży w tym dane kontaktowe miejsca zatrzymania się oraz odpowiedzieć na pytania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa. Jeśli jakieś pole nas nie dotyczy, należy wpisać nie dotyczy lub N/A.Urząd wysyła mailem informację o nadaniu ESTA i numer statusu. Sam mail nie jest potwierdzeniem ESTA. Potwierdzenie należy wyszukać na stronie https://esta.cbp.dhs.gov/ . Należy wydrukować przyznaną ESTA i w formie papierowej zabrać ze sobą na lotnisko. Osoby posiadające ważne wizy do USA wydane przez konsulat nie muszą aplikować o rejestrację ESTA W przypadku braku otrzymania autoryzacji ESTA można ubiegać się o wizę w amerykańskiej ambasadzie lub konsulacie. Szczegóły (koszty, sposób aplikacji) na stronie: http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/wizy-nieimigracyjne/jak-ubiega-si-o-wiz.html Bilet powrotny lub na dalszą podróż Należy posiadać bilet powrotny do Polski lub bilet na dalszą podróż z USA, z datą wyjazdu nie później niż 90 dni od daty wjazdu. Brak wcześniejszych problemów imigracyjnych Osoby, które miały odmowę wizy lub naruszyły przepisy imigracyjne USA, mogą nie kwalifikować się do programu VWP i będą musiały ubiegać się o wizę .  Dodatkowe informacje * Czas oczekiwania na decyzję ESTA: choć system często udziela odpowiedzi natychmiastowo, zaleca się złożenie wniosku co najmniej 72 godziny przed planowanym wylotem. * Czas rozpatrywania ESTY przez Urząd Imigracyjny Stanów Zjednoczonych nie jest identyczny. Informujemy, iż Biuro Podróży Prima Holiday Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zwłokę w rozpatrzeniu wniosku o ESTA, leżącą po stronie Urzędu Imigracyjnego USA oraz za odmowę wydania ESTA, wynikającą z przyczyn niezależnych od Biura Podróży Prima Holiday Sp. z o.o. Dlatego polecamy wykupienie przy rezerwacji wycieczki w naszym Biurze ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej.  * Ważność ESTA: Autoryzacja jest ważna przez dwa lata od daty wydania i uprawnia maksymalnie do 90 dni pobytu na terenie USA, chyba że paszport osoby podróżującej straci ważność w ciągu tych dwóch lat. W takich przypadkach ważność autoryzacji ESTA jest ograniczona ważnością paszportu ESTA jest wielokrotna co oznacza, że przez okres jej ważności można wielokrotnie przekraczać granicę z USA * Kontrola na granicy: Posiadanie zatwierdzonej ESTA nie gwarantuje wjazdu do USA. Ostateczną decyzję podejmuje urzędnik imigracyjny podczas kontroli granicznej * Z posiadania ESTA zwolnione są osoby, posiadające ważną amerykańską wizę wjazdową. Posiadający wizę B1/B2 mogą zgodnie z prawem nadal podróżować do USA, wykorzystując tę wizę do ostatniego dnia jej ważności - czyt. expiry date". Zgodnie z prawem można aplikować o wjazd nawet w ostatnim dniu ważności wizy, ale to urzędnik na granicy określa na ile dana osoba otrzyma prawo pobytu i to jest nadrzędne od daty ważności samej wizy. Osoby, które po 1 marca 2011 r. były w Iranie, Iraku, Jemenie, Korei Północnej Libii, Somalii, Sudanie, Syrii lub na Kubie, muszą aplikować o wizę w Ambasadzie * Szczegółowe informacje na temat ESTA i zasad wjazdu do USA dla Polaków można znaleźć na stronach internetowych: * Ambasady USA w Polsce: https://pl.usembassy.gov/ * Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego USA: https://esta.cbp.dhs.gov/ INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/usa/idp, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów. Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.

INFORMACJE DODATKOWE - Circa-39-Hotel

Napięcie w gniazdkach elektrycznych wynosi 120 V, wtyczki polskich urządzeń elektrycznych nie pasują do gniazdek amerykańskich. przejściówkę należy zabrać ze sobą, ponieważ jest ona bardzo trudno dostępna w Stanach. Zdrowie Od osób przyjeżdżających do Stanów Zjednoczonych z Polski nie są wymagane szczepienia. W sprawie szczegółowej i aktualnej informacji dotyczącej szczepień należy kontaktować się z wojewódzką stacją sanitarno-epidemiologiczną lub specjalistą ds. medycyny tropikalnej. Opieka medyczna jest wszędzie dostępna i na wysokim poziomie, lecz jej koszty są bardzo wysokie. Wizyta u lekarza ogólnego kosztuje zwykle ponad 100 USD, doba w szpitalu - od 500 do kilku tysięcy USD, nie licząc badań i zabiegów. Terytoria zamorskie Stanów Zjednoczonych stosują te same zasady. Konieczne jest więc posiadanie ubezpieczenia turystycznego, pokrywającego koszty leczenia w związku z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem. Nasi Klienci ubezpieczeni są do kwoty 20000 EURO. Osobom chcącym wykupić wyższe ubezpieczenie rekomendujemy wykupienie oddzielnej polisy ubezpieczeniowej pokrywającej koszty leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków. Najlepiej, aby była to polisa firmy znanej i mającej przedstawicielstwa w USA. W 2016 roku w Stanach Zjednoczonych oraz na Portoryko, na Wyspach Dziewiczych Stanów Zjednoczonych i Samoa Amerykańskim odnotowano przypadki zarażenia wirusem Zika. Zalecamy stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, szczególnie dotyczy to kobiet w ciąży lub planujących zajście w ciążę. Cło Podróżni przyjeżdżający do Stanów Zjednoczonych są obowiązani wypełnić deklarację celną. Przepisy amerykańskie zezwalają na przewożenie przez granicę do 10 tys. USD (lub równowartości tej sumy) bez obowiązku ich zgłoszenia. Jeżeli kwota przewożona przekracza tę sumę, należy zgłosić ją w deklaracji celnej oraz urzędnikowi celnemu. Dotyczy to nie tylko gotówki, ale również innych środków płatniczych. Brak odpowiedniej deklaracji grozi poważnymi konsekwencjami. Zakazane jest wwożenie na terytorium USA żywności, roślin oraz nasion. Bezwzględnie zabronione jest posiadanie najmniejszej choćby ilości narkotyków (więcej informacji na stronie www.cbp.gov). Należy pamiętać, że alkohol (wino, piwo, nalewki) może wwieźć do USA jedynie osoba pełnoletnia, która (według prawa amerykańskiego) ma ukończone 21 lat w dniu przekroczenia granicy z USA. Nie ma żadnych restrykcji jeśli chodzi o ilość alkoholu jaką można wwieźć do USA. Według oficjalnych informacji na stronie rządowej ilość alkoholu nie może przekraczać (na zdrowy rozsądek) ilości przeznaczonej do "użytku własnego". Większa ilość wwożonego alkoholu na teren USA może wydać się podejrzana i będzie podlegała kontroli i ocleniu (oficjalna informacja mówi o 1 litrze alkoholu na osobę - taka ilość nie podlega ocleniu). Niestety strona internetowa US Custom and Border Protection nie podaje jak interpretować "większą ilość" alkoholu. Alkohol zakupiony w sklepach bezcłowych na lotnisku również podlega takim samym prawom jak alkohol zakupiony w każdym innym sklepie w Polsce. Do Stanów Zjednoczonych można przywieść z Polski (oraz z innych krajów) maksymalnie 200 sztuk papierosów (proszę przeliczyć to na ilość paczek). Nie wolno przewozić do USA papierosów własnego wyrobu. Można natomiast przewozić luźny tytoń przeznaczony do palenia (fajki, papierosy itp) w rozsądnych ilościach "do użytku własnego". Jeśli wybieracie się do USA na 30 dni ilość tytoniu powinna być proporcjonalna do ilości w jakiej zostanie użyty w tym czasie. Liczba cygar jaką można bez cła wwieźć do USA to 100 sztuk. UWAGA: wciąż obowiązuje embargo na przewóz cygar z Kuby do USA.  Przedstawicielstwo dyplomatyczne: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Waszyngtonie Adres: 2640 16th Street NW Washington, DC 20009Telefon alarmowy: +12022343800 Konsulat Generalny w Los Angeles Adres: 12400 Wilshire Blvd., Suite 555 Los Angeles, California 90025Telefon alarmowy: +13104428500
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 2351 opinii podróżnych
Doskonałe
1454
Dobre
609
Średnie
164
Złe
64
Okropne
60
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v