Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: | - |
---|---|
Długość: | |
Wylot z: | - |
Przylot do: | - |
Zakwaterowanie: | - |
Wyżywienie: | - |
Organizator: | - |
Liczba osób: | - |
Cena za osobę: | - |
Cena łączna: | - |
Klimatyzacja
Internet
Dla niepełnosprawnych
Sport
Blisko lotniska
Rowery i spacery
Basen kryty
Basen odkryty
Fitness
Dla rodzin z dziećmi
Region nadmorski
Bez paszportu
Parking
Darmowe Wifi
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Naszym zdaniem - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Wygodny i zadbany hotel położony w sercu Zatoki Świętego Pawła. Miejsce dobrze skomunikowane z resztą wyspy, stanowi więc dobrą bazę do zwiedzania Malty. Piękne krajobrazy, 4 restauracje, basen, jacuzzi, pomocny personel. Idealne miejsce na relaks w miłym otoczeniu.
Położenie - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Na północy wyspy, w Saint Paul's Bay, 900 m od skalistej plaży, ok. 2 km od Malta National Aquarium, ok. 17 km od lotniska. W poblizu hotelu znajduje się przystanek autobusowy, 10 minut spacerem od Bugibba - mekki imprezowiczów.
Wyposażenie - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Lobby z całodobową recepcją, windy (hotel ma 5 pięter), przechowalnia bagażu, bezpłatne Wi-Fi, 3 restauracje (kuchnia maltańska, azjatycka, śródziemnomorska), 2 bary, room-service, darmowy parking przy ulicy.
Pokoje - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Wszystkie pokoje są gustownie urządzone, wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i kanałami telewizji satelitarnej, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, łazienkę (kabina prysznicowa lub wanna, suszarka do włosów), klimatyzację, bezpłatne Wi-Fi.
Standard with balcony - ok. 20 m2, dla dwóch osób, balkon.
Standard Terrace - ok. 20 m2, dla dwóch osób, balkon lub taras.
Standard PoolView with balcony - ok.20 m2, dla dwóch osób, balkon z widokiem na basen.
Superior PoolView with balcony - ok. 25 m2, dla dwóch osób, balkon z widokiem na basen.
Superior PoolView Terrace - ok. 25 m2, dla dwóch osób, balkon lub taras z widokiem na basen.
Quad Superior with balcony - ok. 25 m2, dla czterech osób, balkon lub taras z widokiem na basen.
Triple Superior with balcony - ok. 25 m2, dla trzech osób, balkon.
Wyżywienie - Pebbles Resort (ex San Pawl)
RO (Room Only) - bez wyżywienia
BB (Bed and Breakfast) - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board) - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Sport i rozrywka - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Basen zewnętrzny czynny w miesiącach letnich, taras wypoczynkowy (bezpłatne leżaki i parasole), basen kryty z jacuzzi, siłownia, okazjonalnie występy, muzyka na żywo. Za opłatą masaże, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.
Dla dzieci - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Basen dla dzieci, łóżeczko dla dziecka (na zapytanie).
Cena zawiera - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie - Pebbles Resort (ex San Pawl)
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Warunki przelotu - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:
- 10 kg
- 20 kg
- 32 kg
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).
- bagaż rejestrowany 20kg.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Informacje dodatkowe - Pebbles Resort (ex San Pawl)
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny - koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu.
Przy zakwaterowaniu może być wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.
Istnieje możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych na Malcie jeszcze przed wylotem - wycieczki dostępne są również w języku polskim.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Doskonałe
354
Dobre
109
Średnie
57
Złe
15
Okropne
22
Opinie klientów