Villa Ana

Villa Ana
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Widok na morze

Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Hotel - Villa Ana

Przyjazny hotel z super stosunkiem jakości do ceny.

Położenie - Villa Ana

Hotel znajduje się w Paguera, około 300 m od plaży.

Wyposażenie obiektu - Villa Ana

Hotel dysponuje 30 pokojami, pokojem dziennym, windą oraz dostępem do Wi-Fi za opłatą. Na zewnątrz znajduje się wspaniały basen oraz taras słoneczny z leżakami i parasolami (ręczniki basenowe dostępne są za kaucją). Posiłki serwowane są w oddalonym o 10 m hotelu Morlans Garden, gdzie znajduje się również recepcja i bar.

Wyposażenie pokoju - Villa Ana

Pokoje dwuosobowe są przyjemnie urządzone i wyposażone w łazienkę lub prysznic/WC, sejf do wynajęcia, telewizję satelitarną, klimatyzację/ogrzewanie (w zależności od dostępności), telefon oraz balkon lub taras. Pokoje typu superior mają podobne wyposażenie jak pokoje dwuosobowe, ale dysponują małym kącikiem wypoczynkowym, suszarką do włosów i widokiem na basen z balkonu.

Wyżywienie - Villa Ana

Śniadanie lub półpensjonat. Śniadanie i kolacja serwowane są w sąsiednim hotelu w formie bufetu z pokazowym gotowaniem. W restauracji zwraca się uwagę na odpowiedni strój.

Sport - Villa Ana

Goście mogą korzystać z obiektów hotelu Morlans Garden (10 metrów odległości): siłowni i garażu na rowery. Za opłatą można uzyskać dostęp do strefy wellness z sauną fińską, prysznicami doświadczalnymi i różnymi masażami.

Rozrywka/Animacje - Villa Ana

Raz w tygodniu odbywa się wieczór taneczny z muzyką na żywo.

Dodatkowe informacje - Villa Ana

Proszę pamiętać, że podane udogodnienia i aktywności hotelowe mogą być ograniczone w sezonie przed- i po-sezonowym w zależności od obłożenia hotelu. Proszę pamiętać, że na wyspach Mallorca, Menorca, Ibiza i Formentera pobierana jest opłata turystyczna. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu. W sezonie wysokim (maj - październik) wynosi ona od 1 do 4 EUR, a w sezonie niskim (listopad - kwiecień) od 0,25 do 1 EUR, za każdy dzień/osobę plus 10% VAT. Po 9. dniu pobytu w tym samym obiekcie kwota ta zmniejsza się o 50 procent. Dzieci poniżej 16 roku życia są zwolnione z opłaty. Opłata jest naliczana gościom na miejscu w zarezerwowanym obiekcie i przekazywana przez hotelarzy władzom. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej rządu Balearów.http://www.caib.es/sites/impostturisme/de/impost/W przypadku planowanego przyjazdu na miejsce docelowe po godzinie 04:00, pokój hotelowy w dniu przyjazdu będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania w danym hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania z hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Dotyczy to również lotów powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy.

Ważne uwagi - Villa Ana

Proszę pamiętać, że na wyspach Mallorca, Menorca, Ibiza i Formentera pobierana jest opłata turystyczna. Wysokość opłaty zależy od rodzaju i kategorii zarezerwowanego zakwaterowania oraz długości pobytu. W sezonie wysokim (maj - październik) wynosi ona od 1 do 4 EUR, a w sezonie niskim (listopad - kwiecień) od 0,25 do 1 EUR, za każdy dzień/osobę plus 10% VAT. Po 9. dniu pobytu w tym samym obiekcie kwota ta zmniejsza się o 50 procent. Dzieci poniżej 16 roku życia są zwolnione z opłaty. Opłata jest naliczana gościom na miejscu w zarezerwowanym obiekcie i przekazywana przez hotelarzy władzom. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej rządu Balearów.http://www.caib.es/sites/impostturisme/de/impost/W przypadku planowanego przyjazdu na miejsce docelowe po godzinie 04:00, pokój hotelowy w dniu przyjazdu będzie dostępny dopiero od oficjalnej godziny zameldowania w danym hotelu. Również oficjalna godzina wymeldowania z hotelu w dniu wyjazdu musi być przestrzegana. Dotyczy to również lotów powrotnych do godziny 3:00 następnego dnia. Wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie mogą być dodane w zależności od dostępności i za dodatkową opłatą przez nasz zespół serwisowy.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 21 opinii podróżnych
Doskonałe
3
Dobre
13
Średnie
4
Złe
1
Okropne
0
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v