Hotel Steigenberger El Tahrir znajduje się w Kairze. Najbliższa atrakcja turystyczna: Muzeum Egipskie (280 m). Odległość od lotniska w Kairze wynosi około 24 km. Do dyspozycji jest transfer (za opłatą).
Komfortowy hotel miejski dysponuje 295 pokojami. Do udogodnień obiektu należą recepcja (czynna 24h), lobby z barem, klimatyzacja, Wi-Fi (ewentualnie za opłatą), kącik internetowy, bankomat, kantor, winda oraz kilka sal konferencyjnych. Ponadto w części wewnętrznej znajduje się restauracja bufetowa i 2 bary, fryzjer oraz kilka możliwości zakupów. Obsługa pokojowa i pralnia oraz usługi medyczne są dostępne za opłatą. Na zewnątrz hotelu znajduje się basen. Na zewnątrz znajduje się parking (ewentualnie za opłatą). Przy basenie do dyspozycji są leżaki, poduszki, parasole i ręczniki kąpielowe bezpłatnie.
Pokoje są wyposażone w łazienkę, prysznic lub wannę, suszarkę do włosów, możliwość przygotowania kawy/herbaty (ewentualnie za opłatą), klimatyzację (indywidualnie regulowaną/ewentualnie za opłatą), telefon, telewizor, Wi-Fi (ewentualnie za opłatą), dostęp do internetu (ewentualnie za opłatą), minibar (ewentualnie za opłatą) oraz sejf (ewentualnie za opłatą). Pokoje rodzinne mają takie samo wyposażenie jak pokoje standardowe i są dostępne w zależności od dostępności.
Śniadanie, półpensjonat lub pełne wyżywienie do wyboru. Półpensjonat obejmuje śniadanie i kolację.
Za opłatą: masaże i sauna.
Łóżeczka dla niemowląt (ewentualnie za opłatą/po wcześniejszym zgłoszeniu).
- Akceptowane metody płatności: American Express, Euro/MasterCard i Visa.
Proszę pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna zostanie wydana przy wjeździe. Koszt wynosi 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) na osobę i należy go uiścić bezpośrednio przy wjeździe do przewodnika. Wysokość opłat wizowych zależy od egipskich przepisów prawnych, a nie od daty rezerwacji, lecz od daty rozpoczęcia podróży. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub zmaleją przed rozpoczęciem podróży, odpowiednio wzrośnie lub zmaleje opłata serwisowa. W takim przypadku niezwłocznie poinformujemy Państwa po uzyskaniu informacji.
Ograniczona mobilność Proszę pamiętać, że nasze wycieczki zorganizowane generalnie nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej mobilności, chyba że opis produktu zawiera inne informacje. Chętnie przekażemy dokładniejsze informacje na ten temat, uwzględniając Państwa potrzeby.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że skutki dla obiektów hotelowych, terenów zewnętrznych, usług gastronomicznych i aktywności, np. w przypadku pandemii, a także ograniczenia przy wjeździe/wyjeździe oraz ogólne przestrzeganie przepisów lokalnych nie są w żadnym momencie wykluczone.
Proszę pamiętać, że nasze informacje dotyczące przepisów bagażowych i wyżywienia na pokładzie linii lotniczej, a także przepisów wjazdowych, informacji o miejscu docelowym i informacji specjalnych są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX informacje o lotach i miejscach docelowych (http://www.lmx.info).
Zwracamy uwagę, że w przypadku następujących linii lotniczych należy dokonać odprawy online, w przeciwnym razie mogą wystąpić dodatkowe koszty za odprawę na lotnisku. Czas i opłaty za odprawę online na osobę/dziecko są następujące: Sun Express odprawa online najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 EUR; Eurowings odprawa online najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 20 EUR; TuiFly odprawa online najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 EUR; Ryanair odprawa online ewentualnie z wcześniejszą weryfikacją: najwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 EUR.
Proszę pamiętać, że w przypadku zajęcia pokoju dwuosobowego z dodatkowymi łóżkami powierzchnia pomieszczeń zostaje zmniejszona. Dlatego zalecamy, jeśli to możliwe, bezpośrednie zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego lub kilku pomieszczeń, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu. Ponadto rozmiar dostępnych łóżek zależy od regionalnych szczegółów wyposażenia hotelu.
Ogólnie
- Dodatkowe środki higieniczne w gastronomii
- Szkolenie z zakresu higieny rąk dla personelu
Informacje o szczególnych środkach higienicznych będą bezpośrednio przekazywane przez operatora hotelowego. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą odpowiedzialności za aktualność i poprawność danych.