Le Dune Resort & Spa

Le Dune Resort & Spa
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
96
Doskonale
483 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Widok na morze

Żeglarstwo

Basen podgrzewany

Dla rodzin z dziećmi

Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

OpisHotelu - Le Dune Resort & Spa

Urlop w radosnej atmosferze klubu oferuje Państwu ten atrakcyjny ośrodek należący do sardyńskiej grupy Delphina Hotels & Resorts, który należy do najlepiej wyposażonych obiektów hotelowych Sardynii. Na powierzchni około 28 hektarów znajduje się łącznie 496 pokoi gościnnych, 9 restauracji, 6 basenów oraz ogromna oferta sportowa i rekreacyjna. 5 różnych hoteli ośrodka znajduje się w obszarze porośniętym roślinnością śródziemnomorską, w zależności od lokalizacji Państwa zakwaterowania w różnej odległości od 8 km plaży piaszczystej.

Hotele czterogwiazdkowe I Ginepri i Le Palme są szczególnie odpowiednie dla młodych gości i rodzin z dziećmi, Hotel Le Rocce jest mniejszy i bardziej prywatny, ale mimo to znajduje się blisko centralnych obiektów; czterogwiazdkowy hotel superior Le Sabine z własnym centrum wellness to ekskluzywna strefa, a Hotel La Duna Bianca z kilkoma pokojami znajduje się jak prywatny taras bezpośrednio przy morzu. Centralnym punktem całego kompleksu jest Piazzetta z centrum informacji, barami oraz amfiteatrem z pokazami i programami animacyjnymi.

Rodziny z dziećmi znajdą tutaj niemal idealną infrastrukturę: od klubu dla niemowląt i mini klubu oraz aktywności dla wszystkich grup wiekowych po własną wioskę dziecięcą z restauracją i stacją dla niemowląt, zapewniono doskonałą opiekę dla najmłodszych. Mimo wielkości i rodzinnego charakteru: w Le Dune naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie, a aktywni urlopowicze będą tutaj doskonale zaopiekowani.

Dzięki szczególnemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój, Delphina Hotels & Resorts od lat otrzymuje nagrodę „Europe's Leading Green Resort Award” i od 2021 roku uznawana jest za „World's Leading Green Independent Hotel Group”.

LOKALIZACJA (DANE PRZYBLIŻONE)

  • Lotnisko Olbia 80 km, Alghero 90 km
  • Port Porto Torres 55 km
  • Centrum Badesi 2 km (za opłatą, z ustalonym rozkładem jazdy, nie w sobotę)
  • Odległość do plaży w zależności od lokalizacji pokoju, usługi plażowe za opłatą, dla gości w kategorii Duna Bianca w zarezerwowanej strefie wliczone.
  • Darmowy parking hotelowy
  • Stacje ładowania dla samochodów elektrycznych (22 kW)

UDOGODNIENIA

  • Recepcja czynna 24 godziny
  • 5 obszarów hotelowych, 4 z nich z własnymi recepcjami: Le Palme 4*, I Ginepri 4*, Le Rocce 4*, Hotel & Spa Le Sabine 4*sup.; La Duna Bianca 4*sup.
  • WLAN w wszystkich recepcjach oraz w barach Alla Spiaggia, Le Palme i I Ginepri, a także w pokojach Duna Bianca i Le Sabine
  • 5 basenów, leżaki i ręczniki kąpielowe wliczone
  • 1 basen w Le Sabine tylko dla gości Le Sabine i Duna Bianca, leżaki i ręczniki kąpielowe wliczone
  • 2 baseny dla dzieci: 1x w Hotelu Le Palme, 1 ogólny basen dla dzieci w wiosce dziecięcej Villaggio Fantasia
  • Kiosk, butiki i apteka

GASTRONOMIA

  • 6 barów (częściowo otwarte sezonowo)
  • 10 restauracji
  • Śniadania w formie bufetu: od 07:30 - 8:00 w restauracji Nautilus dla wszystkich gości. Następnie w zarezerwowanych strefach poszczególnych hoteli.

Kolacja od 19:30-22:00

  • bez rezerwacji: Bufet w restauracji Nautilus 19:30-21:30
  • z rezerwacją: Restauracja Carrimbanca z sardyńską kuchnią i specjalnością mięsa z grilla; restauracja bufetowa Pomodoro; Alla Spiaggia z bufetem przystawek i owocami morza; Li Junchi z bufetem przystawek i pizzerią z pieca opalanego drewnem, obsługa przy stole;
  • z rezerwacją i dopłatą: Restauracja rybna Scorfano z bufetem; Restauracja Candlelight Romantico z obsługą przy stole i hodowlą skorupiaków, restauracja bufetowa Il Leccio (od 31.05.) w strefie Le Sabine z pokazami gotowania; Spaghetteria Il Tramonto na plaży na lunch i z menu degustacyjnym na kolację.
  • Dzieci do 1 roku są w wszystkich restauracjach bezpłatnie
  • Woda źródlana w karafce zawsze wliczona
  • Jedzenie bezglutenowe na życzenie

SPORT I REKREACJA

  • liczne oferty sportowe: m.in. korty tenisowe, boisko do siatkówki plażowej, strzelectwo, mini koszykówka, małe boisko do piłki nożnej
  • zajęcia fitness i jogi
  • Muzyka na żywo

Za opłatą (przez zewnętrznych dostawców)

  • Padel
  • Nurkowanie
  • Żeglowanie katamaranem, windsurfing
  • Rejsy łodzią

DLA DZIECI

  • Żłobek z serwisem butelkowym

Następujące usługi od niedzieli do piątku, nie w sobotę:

  • Wioska dziecięca Villaggio Fantasia i zamek Duneland z basenem dla dzieci i wielojęzyczną animacją.
  • 6 dni w tygodniu Baby Club 3-4 lata, 9:30-18:30 (tylko z zaświadczeniem lekarskim nie starszym niż 3 dni przed przyjazdem), Mini-Club 5-8 lat, Junior-Club 9-13 lat, Teen-Club 14-17 lat.
  • Strefa restauracyjna Peter Pan (dzieci poniżej 2 lat tylko w towarzystwie dorosłych)

Za opłatą

  • Baby Club od 20:30 - 22:30 na życzenie.

WELLNESS

Za opłatą

  • Centrum wellness Le Sabine Spa (wstęp od 14 roku życia tylko w towarzystwie rodziców lub z ich pisemną zgodą): 3 baseny na świeżym powietrzu z wodą słodką: jacuzzi, whirlpool, basen z przeciwprądem; łaźnia turecka, sala cardio-fitness i strefa relaksu
  • Zabiegi kosmetyczne i wellness, masaże (po wcześniejszej rezerwacji)

ZAKWATEROWANIE

We wszystkich hotelach oddzielne łóżka tylko na życzenie

Hotel Le Palme, 153 pokoje

Pokój dwuosobowy standardowy (DZ)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem, jeden fotel do spania dla dzieci do 6 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • Ogrzewanie
  • TV
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Hotel I Ginepri, 175 pokoi

Pokój dwuosobowy superior (DS)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem, jeden fotel do spania lub sofa dla dzieci do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja/Ogrzewanie
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Superior Family Suite (SF)

  • 2 pokoje dwuosobowe z drzwiami łączącymi, każdy pokój z dodatkowym 1 fotelem do spania lub 1 sofą dla dzieci do 14 lat
  • Każdy pokój z własną łazienką z prysznicem/WC i suszarką
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja/Ogrzewanie
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Suite (S1A)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem i oddzielny salon z 2 fotelami do spania
  • Każdy pokój z własną łazienką z prysznicem/WC i suszarką
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja/Ogrzewanie
  • TV satelitarna w każdym pokoju
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Hotel Le Rocce, 58 pokoi

Pokój dwuosobowy superior (DSA)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem i jeden fotel do spania lub sofa dla dzieci do 14 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja/Ogrzewanie
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Hotel Le Sabine, 94 pokoje

Pokój dwuosobowy deluxe (DL)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem, na życzenie dostawka dla dzieci do 6 lat
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok dla dorosłych
  • Ręczniki plażowe
  • Klimatyzacja
  • TV satelitarna
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

Suite (S1)

  • Sypialnia z podwójnym łóżkiem
  • Oddzielny salon z fotelem do spania i murowaną sofą
  • Prysznic/WC z suszarką
  • Szlafrok (dla dorosłych)
  • Klimatyzacja
  • Każdy pokój z TV satelitarną
  • Telefon
  • Minibar (za opłatą)
  • Sejf
  • Umeblowany taras/weranda

INNE

  • Check-in od 16:00, check-out do 10:30
  • Łóżka twin tylko na życzenie
  • Brunch Mediterraneo (lekki bufet na lunch od 12:30-14:30) po wcześniejszej rezerwacji i za dopłatą na miejscu
  • Lekarz hotelowy na miejscu, badania i zaświadczenia po wcześniejszej rezerwacji i za opłatą
  • Hotel nie akceptuje płatności gotówkowych za dodatkowe usługi w trakcie pobytu. Karta przedpłacona jest obowiązkowo wydawana przy przyjeździe, ewentualnie niewykorzystany kredyt zostanie zwrócony przy wyjeździe.
  • Karty kredytowe: akceptowane są najważniejsze karty kredytowe

ZWIERZĘTA

Nie akceptuje się psów w tym obiekcie.

Resort_i_SPA_Le_Dune_zwraca_wagę_na_zrównoważoną_turystykę! - Le Dune Resort & Spa

Tutaj dowiesz się w skrócie, dlaczego Resort i SPA Le Dune jest zrównoważonym obiektem i na czym koncentruje się jego zrównoważone zaangażowanie. Ocena punktowa naszego partnera FAIRWEG® pokazuje przejrzyście, w jakich obszarach Resort i SPA Le Dune jest szczególnie zaangażowany.

Resort_i_SPA_Le_Dune_osiągnął_2,5_z_5_możliwych_punktów_w_FAIRWEG®_Zrównoważonym_Członku_i_osiąga_stan_FAIRWEG®-"SREBRO" - Le Dune Resort & Spa

Szczegółowo Resort i SPA Le Dune osiąga następujące oceny w tematach zrównoważonego rozwoju: Przejrzystość 3 z 5 punktów • Zaangażowanie społeczne 2 z 5 punktów • Zarządzanie energią 4 z 5 punktów • Zarządzanie wodą 1 z 5 punktów • Zaangażowanie w ochronę środowiska 5 z 5 punktów • Unikanie plastiku 2 z 5 punktów • Zarządzanie odpadami 1 z 5 punktów • Zakupy lokalne 5 z 5 punktów • Kuchnia bio 2 z 5 punktów • Kuchnia wegetariańska i wegańska 0 z 5 punktów • Budownictwo i wyposażenie 5 z 5 punktów • otrzymane certyfikaty 0 z 5 punktów. Na następujące kryteria zrównoważonego rozwoju Resort i SPA Le Dune kładzie szczególny nacisk:

SEGREGACJA_ŚMIECI - Le Dune Resort & Spa

W przestrzeniach publicznych i/lub w pokojach istnieje możliwość segregacji śmieci.

ZRÓWNOWAŻONE_BUDOWNICTWO - Le Dune Resort & Spa

Podczas budowy hotelu, przy nowych budowach i pracach remontowych stosowane są materiały zrównoważone. Ponadto jest on zbudowany i wyposażony w sposób energooszczędny.

NATURALNA_KOSMETYKA - Le Dune Resort & Spa

W pokojach i przestrzeniach publicznych oferowane są produkty pielęgnacyjne, których składniki pochodzą głównie z natury.

EKO-ŚRODKI_CZYSZCZĄCE - Le Dune Resort & Spa

Do sprzątania pokoi i przestrzeni publicznych stosowane są ekologiczne środki czyszczące.

EKO-ENERGIA - Le Dune Resort & Spa

Hotel korzysta częściowo lub w 100% z energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych (słońce, wiatr, woda itp.).

WRAŻLIWOŚĆ_NA_PLASTIK - Le Dune Resort & Spa

Hotel kwestionuje użycie plastiku. Użycie, szczególnie jednorazowego plastiku, jest ograniczone i w miarę możliwości unika się go.

OSZCZĘDNOŚĆ_WODY - Le Dune Resort & Spa

Hotel stara się zużywać jak najmniej wody i podjął odpowiednie działania w tym celu.

BIO-ŻYWNOŚĆ - Le Dune Resort & Spa

W hotelu oferowane są również lub wyłącznie produkty i dania w jakości bio.

STACJA_LADOWANIA_ELEKTRYCZNYCH - Le Dune Resort & Spa

W hotelu oferowana jest przynajmniej jedna stacja ładowania dla pojazdów elektrycznych.

ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ - Le Dune Resort & Spa

Hotel jest zbudowany w sposób energooszczędny lub podjął działania w celu zwiększenia efektywności i tym samym oszczędności energii.

WYPOŻYCZENIE_ROWERÓW - Le Dune Resort & Spa

Hotel oferuje rowery do wypożyczenia lub współpracuje z lokalnym wypożyczalnią.

LOKALNE_ZAAWANSOWANIE - Le Dune Resort & Spa

Hotel wspiera lokalną gospodarkę i kulturę poprzez swoje działania.

OLIMAR – Dokładnie moje wakacje! - Le Dune Resort & Spa

Bez zmartwień na wakacjach – kompleksowa ochrona podróży z OLIMAR

Z OLIMAR podróżujesz bezpiecznie!

  • Ubezpieczenie: Nasz partner HanseMerkur Reiseversicherung oferuje różne dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe. Można je zarezerwować w biurze podróży lub w centrum obsługi OLIMAR
  • Certyfikat zabezpieczenia: OLIMAR zabezpiecza płatność za podróż w przypadku wycieczek zorganizowanych (nie w przypadku tylko hotelu, tylko wynajmu samochodu, tylko lotu)

Autentyczne podróże z ekspertem „6 kluczowych elementów dla Twojej podróży”

  • 1. Jakość OLIMAR: Wszystkie hotele, zakwaterowania oraz wycieczki i podróże doświadczalne zostały przez nas osobiście wyselekcjonowane
  • 2. Wiedza OLIMAR: Od 1972 roku numer 1 w Portugalii. W naszych miejscach docelowych znamy się doskonale
  • 3. Doradztwo OLIMAR: Kompetentne i przyjazne centrum obsługi, a także 9.000 biur podróży
  • 4. Serwis OLIMAR: Z bezpośrednim transferem do hotelu oraz usługą concierge dla indywidualnych życzeń podróżnych
  • 5. Elastyczność OLIMAR: Wszystko jest możliwe do połączenia i również do indywidualnej rezerwacji
  • 6. Zrównoważony rozwój OLIMAR: Jesteśmy świadomi naszej społecznej, politycznej i ekologicznej odpowiedzialności. Od 2016 roku jesteśmy certyfikowani przez TourCert

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2025
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 2596 opinii podróżnych
Doskonałe
1589
Dobre
641
Średnie
228
Złe
80
Okropne
58
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v