Mood Suites Tritone

Mood Suites Tritone
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

City Break

Bez paszportu

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Informacje o destynacji - Mood Suites Tritone

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera - City breaks - Mood Suites Tritone

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż.

!! OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA !!

Ważne informacje - Mood Suites Tritone

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie - Mood Suites Tritone

Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Goście skorzystać mogą z sejfu, restauracji, baru, babysittingu, opieki nad dziećmi i pralni. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Pokoje - Mood Suites Tritone

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Pokoje dysponują łózkiem typu king size oraz sofą. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W pokojach do użytku gości jest ekspres do kawy / herbaty. Komfortowe wyposażenie wraz z internetem, telefonem, telewizorem i Wi-Fi da Państwu poczucie prawdziwie urlopowego wypoczynku. Łazienka posiada prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

Wyżywienie - Mood Suites Tritone

Spośród posiłków wybrać można śniadanie.

Podatki - Rzym - Mood Suites Tritone

Szanowni państwo przypominamy, iż w Rzymie obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek i dotyczy osób od 11 roku życia.

Hotel 5* - 7 Euro/Osoba/Noc

Hotel 4* - 6 Euro/Osoba/Noc

Hotel 3* - 4 Euro/Osoba/Noc

Hotele 2* i 1* - 0,99 Euro/Osoba/Noc

Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Check-in / Check-out - Mood Suites Tritone

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi - Mood Suites Tritone

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem - Mood Suites Tritone

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Smart Wings, Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - Covid19 - Mood Suites Tritone

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią,  że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.

Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).

Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.

Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19 mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.

Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).

Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.

Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.

Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:

https://www.gov.pl/web/koronawirus

https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19 :

https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid?fbclid=IwAR0QNIUV7oJz64RzUm9cWK0AbVii5hFoa_QAodLwxWjXmQadxj4NXFqK9gc
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 125 opinii podróżnych
Doskonałe
48
Dobre
48
Średnie
14
Złe
6
Okropne
9
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v