Marcella Royal

Marcella Royal
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Klimatyzacja

Internet

Sport

Blisko lotniska

Dla dzieci

Dla rodzin z dziećmi

City Break

Region nadmorski

Bez paszportu

Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Kategoria - Marcella Royal

4

Region - Marcella Royal

Italien / Latium / Rom

Położenie - Marcella Royal

od lotniska: Fiumicino, ok. 32 km od komunikacji miejskiej: U-Bahn: Repubblica, ok. 800 m od stacji kolejowej: Termini, ok. 1,40 km od przystanku autobusowego: Piave, ok. 50 m Trevibrunnen, ok. 1,60 km Gartenanlage Horti Sallustiani, ok. 200 m Petersdom/Vatikan, ok. 3,60 km centralne, w spokojnej okolicy

Wyposażenie - Marcella Royal

kategoria lokalna: 4 gwiazdka język obcy w hotelu: niemiecki, angielski, hiszpański, włoski liczba mieszkań: 85 metody płatności: American Express, MasterCard, Visa, JCB, inne karty kredytowe garaż (ok. 35 EUR/dzień) nowoczesny, komfortowy recepcja lobby Wi-Fi, w całym budynku Energooszczędne oświetlenie restauracja à la carte: na tarasie na dachu bar Ograniczenie marnotrawstwa żywności obsługa hotelowa (płatne), pralnia (płatne) taras na dachu

Informacje dodatkowe - Marcella Royal

podatek turystyczny płatne na miejscu ok. 7,50 EUR/dzień zwierzęta nie są akceptowane zmniejszenie ilości plastiku jednorazowego użytku Segregacja odpadów Preferowanie lokalnych i regionalnych dostawców towarów i usług w celu ograniczenia transportu Czyszczenie przyjazne dla środowiska Współpraca z lokalnymi przedsiębiorstwami

Doppelzimmer Standard (DG1) - Marcella Royal

16-20 m², podwójny, standardowy, biurko, prysznic lub wanna, WC, kapcie kapielowe, suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, klimatyzacja, minibar płatne, sejf, TV, Wi-Fi

Wyżywienie - Marcella Royal

śniadanie: bufet
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 3861 opinii podróżnych
Doskonałe
2353
Dobre
1127
Średnie
275
Złe
71
Okropne
36
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v