Queen's
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
84
Bardzo dobrze
537 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Co Państwa czeka - Queen's

Kolonialna elegancja i nowoczesne udogodnienia oferuje ten hotel w sercu Oudtshoorn. Ciesz się stylowo urządzonymi pokojami i delektuj się potrawami gourmet z wysokiej jakości południowoafrykańskich produktów oraz ciszą w strefie basenowej.

Cyfrowa i telefoniczna obsługa TUI 24/7 - Queen's

  • Nasza niemieckojęzyczna obsługa klienta TUI jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu cyfrowo przez funkcję czatu w aplikacji myTui, telefonicznie i SMS-em.

Lokalizacja - Queen's

  • Stare miasto, centralnie, główna ulica

Miejsce - Queen's

Oudtshoorn

Lokalizacja i otoczenie - Queen's

Ten hotel zbudowany w stylu kolonialnym w 1880 roku znajduje się w centralnej lokalizacji w Oudtshoorn i jest trzecim najstarszym hotelem w Południowej Afryce. Muzeum C.P. Nel znajduje się w odległości spaceru, Cango Wildlife Ranch jest oddalone o 3 km, a system jaskiń Cango Caves można osiągnąć w 30 minut samochodem. Odległość do lotniska Port Elizabeth wynosi około 395 km.

Odległości - Queen's

  • Lotnisko George Airport około 55 km
  • Centrum miasta/centrum Oudtshoorn bezpośrednio
  • Atrakcje Cango Caves około 28,6 km
  • Atrakcje Safari Ostrich Farm około 7 km
  • Atrakcje Cango Wildlife Range około 2,3 km
  • Atrakcje Meerkat Adventures Meeting Point około 2,8 km

Co oferuje Twoje zakwaterowanie - Queen's

  • Hotel dla niepalących, strefa dla palących
  • Godzina zameldowania od 14:00
  • Godzina wymeldowania do 11:00
  • Recepcja: 06:00 - 22:00, języki: angielski
  • Winda
  • Basen: bez opłat, na zewnątrz, słodka woda, leżaki: bez opłat
  • Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekcie): bez opłat
  • Usługi pralnicze: za opłatą
  • Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners
  • Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), strzeżony: bez opłat
  • Obiekty konferencyjne: sale konferencyjne: 1
  • Pokoje: 42
  • Kategoria krajowa: 4 gwiazdki

Twoje zakwaterowanie oferuje następujące opcje wyżywienia - Queen's

  • Śniadanie: śniadanie
Opis opcji wyżywienia:
  • Śniadanie: 07:00 - 10:00, bufet
  • Obiad: à la carte
  • Restauracja „The Colony Restaurant”: kuchnia: regionalna, à la carte, za opłatą, 18:00 - 22:00
  • Barów i więcej: 2
  • Kawiarnia „Café Brûlé”: za opłatą
  • Bar lounge: za opłatą

Jak Państwo mieszkają - Queen's

  • Standardowy pokój (DZX1), pokój dwuosobowy, pokój dla niepalących, około 18 m², całkowita liczba pokoi w tym typie: 1, układ jak następuje: 1 sypialnia, 1 podwójne łóżko, klimatyzacja: bez opłat, regulowana indywidualnie, podłoga: wykładzina, sejf: bez opłat, ekspres do kawy/herbaty, telefon, Internet: WLAN/WiFi: bez opłat, telewizor: płaski, Sat-TV, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów

Destynacja i społeczność - Queen's

  • Lokali artyści mają platformę do prezentacji swoich talentów.
  • Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społeczne (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
  • Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby wspierać młodych ludzi w zdobywaniu umiejętności i pewności siebie potrzebnych do zatrudnienia.
  • Obiekt dostarcza gościom informacje o lokalnych ekosystemach, dziedzictwie kulturowym i kulturze oraz etykiecie dla odwiedzających.
  • Obiekt inwestuje 10% swoich dochodów z powrotem w lokalną społeczność lub lokalne projekty zrównoważonego rozwoju.
  • Gościom oferowane są wycieczki i aktywności organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
  • Obiekt regularnie szkoli zespół pracowników w zakresie przyczyniania się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.

Bioróżnorodność i ekosystem - Queen's

  • Obiekt oferuje miejsca na rowery.
  • Obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów.
  • Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu.
  • 80% żywności oferowanej przez obiekt jest ekologiczna.

Energia - Queen's

  • Obiekt posiada własny ogród ziołowy lub szklarnię, która dostarcza składniki do potraw serwowanych w restauracji/restauracjach.
  • Pokoje gościnne wyposażone są w przełączniki oszczędzające energię (np. kontrolowany prąd za pomocą karty pokojowej).
  • Izolacja dachów, podłóg lub ścian obiektu została poprawiona.
  • Oświetlenie LED jest stosowane w co najmniej 80% w obszarach gościnnych i publicznych.
  • Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu obiektu (np. w promieniu 50 km od lokalizacji obiektu).
  • Aby zmniejszyć zużycie energii, w pokojach gościnnych nie ma minibarków.
  • Oferowane są potrawy wegańskie.
  • Oferowane są potrawy wegetariańskie.
  • Obiekt posiada politykę dotyczącą odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, unikanie, redukcję, recykling i utylizację odpadów żywnościowych.
  • Wszystkie okna hotelowe są podwójnie oszklone.

Odpady - Queen's

  • Jednorazowe artykuły toaletowe z plastiku są zastępowane przez dozownik.
  • Obiekt wyznacza cele w celu redukcji marnotrawstwa żywności.
  • Obiekt używa tylko środków czyszczących wolnych od chemikaliów.
  • Jednorazowe mieszadełka do koktajli z plastiku nie są oferowane.
  • Jednorazowe słomki plastikowe nie są oferowane.
  • Jednorazowe butelki wody plastikowe nie są oferowane.
  • Jednorazowe butelki napojów plastikowych nie są oferowane.
  • Obiekt posiada plan recyklingu (np. w pokojach gościnnych, obszarach wspólnych, kuchni) dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, bio).
  • Obiekt posiada wielokrotnego użytku kubki (zamiast jednorazowych).
  • Obiekt posiada wielokrotnego użytku naczynia (zamiast jednorazowych naczyń).

Woda - Queen's

  • Obiekt prowadzi swoje ogrody w sposób efektywny, aby zmniejszyć zużycie wody (np. rośliny rodzimy lub odporne na suszę, nawadnianie ogrodów w nocy itd.).
  • Pralnia obiektu zapewnia efektywne zużycie, aby uniknąć marnotrawstwa wody.
  • Sprzątanie pokoi jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
  • Obiekt prowadzi i czyści swoje baseny w sposób, który zmniejsza marnotrawstwo wody.
  • Obiekt używa tylko oszczędnych spłuczek toaletowych.
  • Obiekt zaleca gościom ponowne użycie ręczników.
  • Obiekt używa odpowiednio oczyszczonej wody ściekowej w ramach działalności hotelowej (np. do nawadniania roślin i ogrodów).

Inne - Queen's

  • Obiekt stosował podczas budowy lub ostatniego większego remontu zrównoważone metody i materiały.

Proszę zwrócić uwagę! - Queen's

W przypadku podróży pakietowej z międzynarodowym lotem bilet na pociąg do lotniska w Niemczech (i EuroAirport Basel) można bezpłatnie dodać. Bilet na pociąg do lotniska nie obowiązuje w przypadku:
  • Rezerwacji samego lotu,
  • Rezerwacji zakwaterowania bez lotu,
  • Rezerwacji usług (np. hotel, wycieczki lub wynajem samochodu) z osobno zarezerwowanym lotem
  • Rezerwacji podróży z ltur (tutaj bilet na pociąg do lotniska można dodać za opłatą)
  • Podróży z niemieckich lotnisk do docelowych lotnisk EuroAirport Basel i Salzburg oraz krajowych lotów w Niemczech
  • Wylotów z zagranicznych lotnisk, również nie dla krajowej trasy do granicy
Dla gości TUI Deutschland przybywających z zagranicy bilet na pociąg do lotniska obowiązuje od granicy wewnątrz Niemiec. Przy rezerwacji podróży pakietowej przez Internet bilet na pociąg do lotniska jest już wliczony. Bilet na pociąg do lotniska jest współpracą z Deutsche Bahn AG. Więcej informacji można znaleźć na http://www.tui.com/service-kontakt/zug-zum-flug/.
  • Prywatny transfer jest dostępny w wielu hotelach. Z wyjątkiem rezerwacji indywidualnych
  • Eksperci podróży są dostępni przez 24 godziny podczas Państwa wakacji (osobiście, telefonicznie lub e-mailem).
  • Wynajem samochodów TUI CARS jest dostępny w wielu miejscach docelowych.

Terminy oszczędnościowe - Queen's

3=2, 4=3, 5=4 przy przyjeździe i wyjeździe 1.5.24-31.10.24 (dotyczy rezerwacji ze śniadaniem, przy rezerwacji od 25.4.23-31.10.24).3=2, 4=3, 5=4 przy przyjeździe i wyjeździe 1.11.24-30.4.25 (dotyczy rezerwacji ze śniadaniem, do 99% obłożenia, przy rezerwacji od 11.5.24-27.4.25).

Przyjazd/wyjazd - Queen's

Przyjazd/wyjazd i minimalny pobyt: 31.3.25-6.4.25 minimalny pobyt 7 nocy.

Informacje o obłożeniu niemowląt - Queen's

(DZX1): W ramach maksymalnego obłożenia niemowlęta są dozwolone w pokoju.

Wymogi wjazdowe do Południowej Afryki - Queen's

http://www.tui-info.de/ICAT/pdf/country/pdf/entry/1/id/ZAF

Ocena - Queen's

68

Korzyści TUI - Queen's

Niezależnie od tego, czy wybierasz podróż pakietową TUI, wakacje hotelowe z własnym dojazdem, wynajem samochodu, kampera czy wycieczkę - cieszysz się wieloma korzyściami, np. osobistą lub multimedialną obsługą TUI w każdym momencie w języku niemieckim w sprawach i pytaniach dotyczących Twojej podróży oraz lokalnych i kulturowych aspektów miejsca Twojego wypoczynku, Twoim portalem informacyjnym myTui z cenną wiedzą podróżniczą na temat Twojego urlopu, cyfrowym przewodnikiem turystycznym oraz asystentem SMS i profesjonalnym zarządzaniem kryzysowym dla Twojej bezpiecznej podróży.

Podstawowe cechy Twojego hotelu - Queen's

Wyposażenie
  • Hotel dla niepalących
  • Godzina zameldowania od 14:00
  • Godzina wymeldowania do 11:00
  • Internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (obiekcie): bez opłat
  • Metody płatności: TUI Card / VISA, MasterCard, American Express, Diners
  • Możliwości parkingowe: parking (w zależności od dostępności), strzeżony: bez opłat
  • Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Lokalizacja i odległość
  • Lotnisko George Airport około 55 km
  • Centrum miasta/centrum Oudtshoorn bezpośrednio
  • centralnie, główna ulica

Informacja dla osób o ograniczonej mobilności - Queen's

Produkt ten jest ogólnie nieodpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności. Czy odpowiada on jednak Twoim indywidualnym potrzebom, prosimy zapytać w miejscu rezerwacji!

Stan informacji - Queen's

24.05.2024 Tylko do rezerwacji podróży od 01.11.2017 do 01.11.2025
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 569 opinii podróżnych
Doskonałe
183
Dobre
221
Średnie
126
Złe
28
Okropne
11
Lokalizacja
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v