Finca La Roseta

Hiszpania,

La Gomera,

Valle Gran Rey

Finca La Roseta
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
83
Bardzo dobrze
21 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -

Widok na morze

Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Kody rezerwacji - Finca La Roseta

  • TFS142

Miasto 1 - Finca La Roseta

San Sebastian; ok. 50 km

Centrum miasta - Finca La Roseta

ok. 1 km

Publiczny przystanek autobusowy - Finca La Roseta

ok. 300 m

Plaża - Finca La Roseta

ok. 500 m

Rodzaj plaży - Finca La Roseta

Plaża piaszczysta, plaża żwirowa, plaża kamienista, plaża kamienista

Droga do plaży - Finca La Roseta

Ścieżka piesza

Główny port lotniczy - Finca La Roseta

TFS; ok. 110km

Zakwaterowanie (w zależności od sezonu dostępne) - Finca La Roseta

Apartament - łazienka lub prysznic/WC - aneks kuchenny z lodówką - balkon lub tarasApartament 2 sypialnie - ta sama wyposażenie jak apartament - 2 sypialnie
Wszystkie pokoje Economy zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, rozmiar i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Państwa hotel ma budynki główne i dodatkowe, zakwaterowanie może odbywać się zarówno w budynku głównym, jak i w budynku dodatkowym. Niestety nie możemy przyjąć życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Podział należy wyłącznie do hotelarza na miejscu. 

Wyżywienie (w zależności od sezonu dostępne) - Finca La Roseta

Tylko nocleg

Czas zameldowania - Finca La Roseta

ok. 14:00:00

Czas wymeldowania - Finca La Roseta

ok. 12:00:00

Zwierzęta domowe dozwolone (na życzenie) - Finca La Roseta

Nie

Kategoria krajowa - Finca La Roseta

2 klucze

Informacja La Gomera - Finca La Roseta

Z powodu czasów lotów i promów może być konieczne nocowanie na Teneryfie. Proszę pamiętać, że bezpośrednio po rezerwacji należy przekazać numer dowodu osobistego lub paszportu swojemu organizatorowi podróży w celu transferu promowego. Zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi transportu promowego na Wyspach Kanaryjskich, firmy promowe są zobowiązane zawsze podawać numer dowodu osobistego lub paszportu. Jeśli nie otrzymają Państwo tych informacji, nie będą mogli wystawić biletów promowych. Aby zapewnić płynność zarezerwowanego transferu, konieczne jest, aby przed rozpoczęciem podróży wysłać e-mail z numerami dowodu osobistego lub paszportu na adres service@ferien-touristik.de. Jeśli to nie nastąpi, bilety promowe nie będą dostępne po przyjeździe.

Czas przybycia: - Finca La Roseta

Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli przyjeżdżają Państwo poza godzinami otwarcia recepcji, proszę poinformować zarezerwowany hotel przed przybyciem.

Łóżeczka dla dzieci (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): - Finca La Roseta

Łóżeczko dla dziecka na życzenie i w zależności od dostępności. Możliwe, że zakwaterowanie odbędzie się w łóżku rodziców. Ewentualnie może być konieczne uiszczenie dodatkowej opłaty na miejscu.

Ograniczona mobilność: - Finca La Roseta

Z naszego punktu widzenia obiekt hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej mobilności.

Informacje lotnicze: - Finca La Roseta

Proszę zapoznać się z przepisami dotyczącymi bagażu, wyżywieniem na pokładzie i odprawą swojej linii lotniczej w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationenJeśli zarezerwowali Państwo podróż lotniczą, transport odbywa się w klasie ekonomicznej.

Wiek minimalny: - Finca La Roseta

Proszę pamiętać, że przynajmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć 18 lat.

Loty nocne - Finca La Roseta

Proszę pamiętać, że pokoje hotelowe w dniu przyjazdu są dostępne zgodnie z lokalnymi zwyczajami dopiero od ok. 14:00. W przypadku przybycia w dniu następnym do godziny 3:59 rano otrzymają Państwo natychmiast swój zarezerwowany pokój.

Informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i zdrowia: - Finca La Roseta

Aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz zdrowia dla obywateli UE są przekazywane zgodnie z naszymi obowiązkami informacyjnymi przed rezerwacją lub wręczane przez Państwa biuro podróży. Na portalach internetowych te informacje są przedstawiane przed dokonaniem rezerwacji.

Sezonowe ograniczenia: - Finca La Roseta

Proszę pamiętać, że podane udogodnienia hotelowe, usługi wyżywienia, tereny zewnętrzne i aktywności mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne od połowy października (15.10.) do końca maja (31.05.) w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego oraz możliwości sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte niezależnie od obłożenia i pogody lub w tym okresie mogą zostać odwołane.

Język: - Finca La Roseta

Proszę pamiętać, że program rozrywkowy, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że w naszej opisie hotelu podano inaczej.

Transfer na miejscu / Bagaż specjalny lub sportowy: - Finca La Roseta

Proszę pamiętać, że w niektórych hotelach mogą Państwo być wysadzani w wyznaczonych punktach przystankowych w pobliżu hotelu, zamiast w swoim indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Z powodu lokalizacji niektórych hoteli (np. w strefach pieszych) w tych miejscach, może być niemożliwe zapewnienie usługi od drzwi do drzwi. W takim przypadku kierowcy wysadzą Państwa w najbliższym możliwym miejscu do zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie swojej agencji transferowej oraz zarezerwowanego hotelu, jeśli podczas podróży wystąpią opóźnienia w locie.
Jeśli zarezerwowali Państwo podróż bez transferu i przyjeżdżają po godzinie 18:00 do zarezerwowanego hotelu, proszę poinformować hotelarza przed przybyciem, aby zapewnić realizację zarezerwowanej usługi.
Proszę pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi być zgłoszony przed wyjazdem, a koszty transportu na transferach mogą być naliczane.
Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 1 opinii podróżnych
Doskonałe
0
Dobre
1
Średnie
0
Złe
0
Okropne
0
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v