Poseidon

Poseidon
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...
Ocena podróżnych TripAdvisor
95
Doskonale
506 recenzji
Termin: -
Długość:
Wylot z: -
Przylot do: -
Zakwaterowanie: -
Wyżywienie: -
Organizator: -
Liczba osób: -
Cena za osobę: -
Cena łączna: -
Oglądasz teraz opis organizatora przetłumaczony przez OpenAI
Proszę czekać, trwa wczytywanie ...

Lokalizacja: - Poseidon

U stóp hotelu Poseidon w Budvie znajduje się plaża Jaz. Czeka tam na Ciebie piękna żwirowa/piaszczysta plaża. Wejście do morza jest płytkie i stopniowo się pogłębia. Centrum miasta Budva oddalone jest o około 4,5 km, Tivat o około 13 km, a Kotor o około 14 km.

Umeblowanie: - Poseidon

Udogodnienia obejmują restaurację z tarasem i winiarnię. Wi-Fi jest dostępne bezpłatnie na terenie całego hotelu. Leżaki są wliczone w cenę na plaży.

Opcje zakwaterowania, które można zarezerwować: - Poseidon


Pokój dwuosobowy o podwyższonym standardzie - Poseidon

: Komfortowo urządzone pokoje wyposażone są w mini kuchnię z lodówką, prysznicem/toaletą, sejfem, klimatyzacją, telewizorem z płaskim ekranem i kanałami telewizji satelitarnej oraz balkonem. Możliwość rezerwacji również jako DR=SR do pojedynczego wykorzystania.

Śniadanie: - Poseidon

Rano częstuj się śniadaniem w formie bufetu.,

Niepełne wyżywienie: - Poseidon

Otrzymasz również kolację w formie bufetu.

kategoria kraju: - Poseidon

4 gwiazdki

Program dla dzieci: - Poseidon

W restauracji dostępne są wysokie krzesełka.
Łóżeczka dziecięce w zależności od dostępności.

Obsługa hotelowa: - Poseidon

Bezpłatne miejsca parkingowe oferowane są w zależności od dostępności.

Poradnik: - Poseidon

Podatek lokalny płatny na miejscu.

Zawiadomienie o sezonie: - Poseidon

Sezon letni: 01.06.-31.10.2022

Informacje dotyczące pandemii korony: - Poseidon

Należy pamiętać, że w zależności od sytuacji związanej z infekcją i oficjalnych wymogów, środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronowej mogą zostać podjęte w Państwa hotelu i miejscu wypoczynku dla Państwa własnego bezpieczeństwa.
Może to prowadzić do zmian i ograniczeń w zakresie usług hotelowych (np. ewentualne obowiązkowe maseczki w miejscach ogólnodostępnych, zmiana konceptu restauracji, brak nadzoru nad miniklubem itp.).
Oczywiście nadal należy przestrzegać wszystkich sprawdzonych zasad postępowania, takich jak higiena rąk, przestrzeganie minimalnych odległości oraz etykieta kaszlu/kichania.



Ocena podróżnych TripAdvisor
Na podstawie 252 opinii podróżnych
Doskonałe
156
Dobre
57
Średnie
25
Złe
10
Okropne
4
Jakość noclegu
Lokalizacja
Pokoje
Obsługa
Wartość
Czystość
Opinie klientów
v